joi, 22 aprilie 2010

perechea nr. 1

Fiecare crescator are in lotul de porumbei o pereche pe care o considera cea mai valoroasa . De la aceasta pereche asteapta cu un interes crescut puii  , tragand nadejdea ca dintre acestia se va alege in noul an un porumbel de valoare , poate un nou campion . Cum bine se stie insa , aceasta pereche nr 1 , e cea la care ne confruntam de cele mai multe ori , cu cele mai multe probleme , intamplari nefericite de tot felul , ghinioane , nenorociri ...ca un facut .
In cazul meu , una dintre ele ( fiindca am  doua perechi vizate ) , o pereche de bimotati albi ; Army , cel mai bun tanar mascul din  2009 & Avvy o porumbita de 2 ani achizitionata anul trecut , au facut ca interesul si nerabdarea mea de-a ma vedea cu puii lor sa fie sporite , pe de-oparte avand in 2009  un an ratat cu aceasta porumbita : - 2 serii de oua limpezi , urmate de doua serii de pui ( lucru ce initial m-a bucurat -  nu avea probleme porumbita ...). Insa toti puii sau dovedit a fi corciti cu un jucator de galati . Porumbita  fiind atunci in pereche cu un alt  tanar mascul  pare-se "neexperimentat" .
Pe de alta parte , iata-ma acum , din-nou cu o prima serie de oua limpezi , urmata de o perioada agitata de cautare si lupta pt o alta boxa , avind o fixatie pt una anume ocupata de o per de juc de galati ...
Sa fie boxa in care bimotatii mei se simt cel mai bine ?, ori sa fie masculul galatean , poate cel de acum un an , cauza ? Am stins conflictul separandu-i in vechiul lor compartiment  Acum au din nou oua iar eu astept cu nerabdarea anilor de inceput ,  primii lor pui , sper nu bastarzi ...

Un comentariu:

  1. Ca o ironie a sortii , si in seria II a , au tot oua limpezi . Nu am nici o problema , spre ex. cu per nr 4 , careia nu i-am dat nici o importanta si "isi vad de treaba". Nu mica mi-ar fi mirarea ca aceasta pereche sa-mi dea si exemplare deosebite ...

    RăspundețiȘtergere